Amazon Ads – czyli dobra metoda na promocję

Amazon Ads – czyli dobra metoda na promocję

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Amazon to gigant międzynarodowej sprzedaży online. Szeroka oferta wiąże się z ogromną konkurencją. Jak wybić się ze swoimi produktami ponad innymi? Pomóc w tym mogą dedykowane narzędzia, między innymi Amazon Ads.

Ogromna baza produktów, a także klientów stwarza prawie nieograniczone możliwości ekspansji na międzynarodowe rynki. Wiąże się to jednak z wysokim poziomem konkurencji. Jeśli chcemy zachęcić do skorzystania z naszej oferty, musimy zadbać o dobrą jakość asortymentu, atrakcyjną cenę czy jasne warunki dostawy i zwrotów. Czasami nawet i to nie wystarczy, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Wówczas warto postawić na skuteczne działania promocyjne, dzięki którym nasza marka stanie się bardziej rozpoznawalna. Możemy korzystać z tradycyjnych form reklamowania, na przykład prowadzić profile w mediach społecznościowych, które zbierają w jednym miejscu użytkowników z całego świata, albo korzystać ze specjalnych systemów, dedykowanych konkretnym platformom. W przypadku Amazona jest to Amazon Ads.

Czym charakteryzuje się Amazon Ads?

Amazon Ads jest narzędziem służącym tworzeniu kampanii reklamowych. Korzystanie z niego pomoże reklamodawcom i sprzedawcom w zwiększeniu widoczności swoich produktów. W swoim działaniu może przypominać Allegro Ads – systemie stworzonym z myślą o polskiej platformie e-commerce. Więcej o Allegro Ads przeczytasz tutaj: https://adsright.pl/allegro-ads/.

Co ważne, Amazon nie pobiera opłat za samo wyświetlanie naszych reklam, a jedynie za kliknięcia w nie przez użytkowników. Zanim przejdziemy do reklamowania produktów, musimy zmienić rodzaj konta ze standardowego na profesjonalny. Posiadanie konta profesjonalnego wiąże się z miesięczną opłatą, wynoszącą około 150 zł.

Amazon Ads jest rozbudowanym systemem promocji, dzielącym się na dwie platformy, na których możemy kupić płatną promocję:

  • Amazon Sponsored Ads – oferuje reklamy kupowane z poziomu konta sprzedawcy. Zaliczamy tu: Sponsored Products, Sponsored Brands oraz Product Display Ads,
  • Amazon Demand-Side Platform – umożliwia wyświetlanie reklam nie tylko na Amazonie, lecz także poza nim. Zaliczamy tu Dispay&Video Ads.

Dlaczego warto korzystać z Amazon Ads?

W obecnych czasach niezwykle trudno jest przebić się ze swoją ofertą, gdyż konkurencja jest ogromna. Działania marketingowe w internecie są nie tyle przydatne, co konieczne, jeśli chce się docierać do kolejnych odbiorców i potencjalnych klientów. Najlepszym sposobem jest łączenie form promowania, a więc korzystanie z tradycyjnych metod, obejmujących między innymi prowadzenie własnej strony internetowej, oraz dedykowanych narzędzi, takich jak Amazon Ads. Ten system zwiększy widoczność naszego asortymentu i poprawi pozycję produktów w wynikach wyszukiwania, tak aby klienci mogli szybciej na nie trafić, co przełoży się na satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.

Zdjęcie główne: Christian Wiediger/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
TikTokerki leczą trądzik przy pomocy soli morskiej. Sprawdź, na czym polega ta „terapia”
TikTokerki leczą trądzik przy pomocy soli morskiej. Sprawdź, na czym polega ta „terapia”
Sprawdź, czy ta metoda jest skuteczna i jak jeszcze można wykorzystać sól morską w pielęgnacji.
ABC pielęgnacji ciała
ABC pielęgnacji ciała
Piękna skóra na lato? Sprawdź, jak zadbać o nią przed wakacjami! Skomponuj doskonałą pielęgnację, wybierając kosmetyki i zabiegi, które zatroszczą się o Twoje ciało.
Odkrywając sekrety oleju kokosowego: zastosowanie w codziennej pielęgnacji
Odkrywając sekrety oleju kokosowego: zastosowanie w codziennej pielęgnacji
Odżywczy i wszechstronny - dowiedz się, jak olej kokosowy może odmienić twoją codzienną pielęgnację. Poznaj jego nieznane dotąd zastosowania i korzyści.
Ostatnie wpisy