Alicia Keys podbija branżę beauty. Czy znasz już jej produkty?

Alicia Keys podbija branżę beauty. Czy znasz już jej produkty?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Gwiazdy świata filmu i muzyki często wkraczają ze swoimi biznesami w branżę beauty i wellness. Przoduje w niej Rihanna i jej wielobranżowa marka Fenty, Gwyneth Paltrow ze swoją linią Goop. Dołączyła do nich Alicia Keys.

We współpracy z popularną w drogeriach marką E.l.f. Beauty stworzyła linię beauty-lifestyle’ową pod nazwą Keys Soulcare. Linia skupia się na dobrostanie i dbaniu o siebie. Wszystkie produkty są wegetariańskie i stworzone w sposób, w którym nie ucierpiało żadne zwierzę.

Pierwsza seria składa się z kremu do twarzy, rollera do twarzy i świecy. Świeca o zapachu Szałwi i mleka owsianego pachnie obłędnie. Dołączona jest do niej sentencja „I shine at full wattage”, co można przetłumaczyć jako „świecę z pełną mocą”. Jest to oczywiście element lifestylowy całej kolekcji. Krem do twarzy stworzony został we współpracy z dermatologami. W jego skład wchodzi m. in. bakuchiol, czyli roślinny odpowiednik retinolu, malachit o właściwościach bakteriobójczych i pobudzających krążenie krwi, ceramidy tworzące barierę ochronną na skórze, zapobiegającą przesuszeniu i powstawaniu zmarszczek oraz kwas hialuronowy, uniwersalny składnik nawilżający i nawadniający skórę, odpowiedni do wszystkich jej typów. Roller do twarzy jest wykonany z obsydianu. Schładza i masuje twarz, pomagając w pozbyciu się obrzęków oraz przyspieszając wchłanianie się kremu nakładanego na dzień lub na noc.

Druga seria, która miała premierę na początku 2021 roku jest bardziej rozbudowana. Składają się na nią oczyszczający płyn do mycia twarzy z kurkumą i rumiankiem, rozświetlający peeling, mgiełka do ciała z wyciągiem z róży, maska do twarzy mająca w swoim składzie węgiel, miód manuka i drobinki złota, odżywczy balsam i krem do twarzy.

Do stworzenia własnej linii zainspirowało Alicię własne doświadczenie. Jej podróż w dbaniu o skórę nabrała nowego wymiaru od czasu, gdy w 2016 roku artystka oficjalnie zrezygnowała z nakładania na swoją twarz makijażu. Jakiegokolwiek. Wtedy wystąpiła w wersji saute na oficjalnym wydarzeniu MTV Video Music Awards. Tym samym sprowokowała media i społeczeństwo do dyskusji, tworząc trend #nomakeup. Teraz, wkraczając w branżę beauty i wellness, chce nadać wyjątkowego znaczenia codziennym rytuałom i wczuwania się w wykonywanie prostych czynności.

Image by congerdesign from Pixabay

Przeczytaj też: Sposób na piękną cerę według Rosie Huntington-Whiteley? Tak, znamy tę tajemnicę

Zdjęcie główne: Emma McIntyre/ Getty Images Entertainment/ Getty Images

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak zadbać o wygląd przed ślubem?
Jak zadbać o wygląd przed ślubem?
Nie zgub się w ferworze ślubnych przygotowań! Znajdź chwilę dla siebie i zadbaj o to, żeby wyglądać zjawiskowo w swoim najważniejszym dniu.
Hanami PMU Academy – kursy i szkolenia z mikropigmentacji z wykwalifikowanymi specjalistami
Hanami PMU Academy – kursy i szkolenia z mikropigmentacji z wykwalifikowanymi specjalistami
Linergistka zajmuje się wykonywaniem makijażu permanentnego oczu, brwi i ust.
Czym jest woda księżycowa i dlaczego wszyscy mają obsesję na jej punkcie?
Czym jest woda księżycowa i dlaczego wszyscy mają obsesję na jej punkcie?
Woda księżycowa – zabobon czy niezastąpiony kosmetyk? Sprawdź, dlaczego warto przetestować ją na własnej skórze!
Ostatnie wpisy