Gwiazdy świata filmu i muzyki często wkraczają ze swoimi biznesami w branżę beauty i wellness. Przoduje w niej Rihanna i jej wielobranżowa marka Fenty, Gwyneth Paltrow ze swoją linią Goop. Dołączyła do nich Alicia Keys.
We współpracy z popularną w drogeriach marką E.l.f. Beauty stworzyła linię beauty-lifestyle’ową pod nazwą Keys Soulcare. Linia skupia się na dobrostanie i dbaniu o siebie. Wszystkie produkty są wegetariańskie i stworzone w sposób, w którym nie ucierpiało żadne zwierzę.
Pierwsza seria składa się z kremu do twarzy, rollera do twarzy i świecy. Świeca o zapachu Szałwi i mleka owsianego pachnie obłędnie. Dołączona jest do niej sentencja „I shine at full wattage”, co można przetłumaczyć jako „świecę z pełną mocą”. Jest to oczywiście element lifestylowy całej kolekcji. Krem do twarzy stworzony został we współpracy z dermatologami. W jego skład wchodzi m. in. bakuchiol, czyli roślinny odpowiednik retinolu, malachit o właściwościach bakteriobójczych i pobudzających krążenie krwi, ceramidy tworzące barierę ochronną na skórze, zapobiegającą przesuszeniu i powstawaniu zmarszczek oraz kwas hialuronowy, uniwersalny składnik nawilżający i nawadniający skórę, odpowiedni do wszystkich jej typów. Roller do twarzy jest wykonany z obsydianu. Schładza i masuje twarz, pomagając w pozbyciu się obrzęków oraz przyspieszając wchłanianie się kremu nakładanego na dzień lub na noc.
Druga seria, która miała premierę na początku 2021 roku jest bardziej rozbudowana. Składają się na nią oczyszczający płyn do mycia twarzy z kurkumą i rumiankiem, rozświetlający peeling, mgiełka do ciała z wyciągiem z róży, maska do twarzy mająca w swoim składzie węgiel, miód manuka i drobinki złota, odżywczy balsam i krem do twarzy.
Do stworzenia własnej linii zainspirowało Alicię własne doświadczenie. Jej podróż w dbaniu o skórę nabrała nowego wymiaru od czasu, gdy w 2016 roku artystka oficjalnie zrezygnowała z nakładania na swoją twarz makijażu. Jakiegokolwiek. Wtedy wystąpiła w wersji saute na oficjalnym wydarzeniu MTV Video Music Awards. Tym samym sprowokowała media i społeczeństwo do dyskusji, tworząc trend #nomakeup. Teraz, wkraczając w branżę beauty i wellness, chce nadać wyjątkowego znaczenia codziennym rytuałom i wczuwania się w wykonywanie prostych czynności.
Image by congerdesign from PixabayPrzeczytaj też: Sposób na piękną cerę według Rosie Huntington-Whiteley? Tak, znamy tę tajemnicę
Zdjęcie główne: Emma McIntyre/ Getty Images Entertainment/ Getty Images