Nie od dziś wiadomo, że nadprodukcja i konsumpcjonizm nie działają korzystnie na nasze środowisko. I choć niemożliwym jest, by nagle całe społeczeństwo przestało kupować, można nowe rzeczy nabywać z głową. W jaki sposób? O tym informuje nas między innymi marka Levi’s.
Nie ma planety B – to właśnie to hasło stało się punktem wyjścia do scenariusza dwuminutowego filmu, który jest jednocześnie reklamą marki Levi’s, jak i instrukcją postępowania według zasad zrównoważonej mody. Narratorką klipu została Krystyna Czubówna.
W wideo czerpiącym inspirację z techniki filmowej found footage wykorzystano różnorodne, niekiedy zabawne a czasem przerażające, ujęcia natury łącząc je w plastyczny sposób ze zdjęciami, które powstały w studio i w plenerze w Warszawie. W Levi’s® każdego dnia pracuje się nad tym by spowolnić, a w dalszej perspektywie zatrzymać proces degradacji środowiska, zmienić wektor myślenia i produkować odpowiedzialniej. Bo wybierając świadomie możemy szkodzić mniej. Znacznie mniej.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Koniecznie rzuć okiem na klip poniżej.
Przeczytaj też: 7 materiałów, które żyją w przyjaźni ze środowiskiem
Zdjęcie główne: materiały prasowe Levi’s