Jest piękna, ambitna, odważna i inspirująca. Martyna Wojciechowska, bo to o niej mowa, od lat pokazuje nam, jak żyją inne kobiety na krańcach świata. Nic więc dziwnego, że dziennikarka teraz namawia nas do zmiany i razem z marką Triumph zapewnia, że nigdy nie jest na nią za późno.
Zmiany, choć są historią oczywistą, wielu wciąż przerażają. Ludzie lubią bowiem bezpieczne i sprawdzone rozwiązania. Niestety jednak szczęście przeważnie leży poza naszą strefą komfortu. Jeśli więc chce się po nie sięgnąć, nie pozostaje nic innego, jak zdecydować się na… zmianę. Kiedy jest na to najlepszy czas? Teraz, prawda Martyna?
Dziennikarka programu „Kobiety na krańcu świata” zdaje sobie z tego sprawę doskonale i wraz z marką Triumph w najnowszej kampanii przekonuje kobiety, by te nie bały się zmian.
#otwórzsięnazmiany to hasło kampanii, której głównym elementem jest inspirujące video. Bohaterki akcji opowiadają nam, o tym, czym jest dla nich zmiana, z jakimi wiąże się emocjami oraz w jaki sposób kobiety mogą się wzajemnie wspierać w podejmowaniu odważnych decyzji.
Wraz z ambasadorką Triumph – Martyną Wojciechowską – w kampanii wzięły udział: Marta Wojtal, która porzuciła zawód księgowej i obecnie jest jedną z najlepszych fotografek modowych w kraju; Monika Pryśko – autorka książki „Bój się i działaj”, od lat na swoim blogu przekonuje, że w kobietach drzemie prawdziwa siła oraz Klaudia Bąk, braffiterka i laureatka wewnętrznego konkursu dla pracowników salonów Triumph, która z firmą związana jest od 15 lat.
Każda zmiana to wyzwanie, ale także początek nowej historii. To właśnie otwartość na zmiany zaprowadziła mnie na krańce świata, gdzie poznałam wiele inspirujących kobiet i zrozumiałam jak ogromną moc ma kobieca więź. Możemy się różnić wieloma rzeczami: językiem, kulturą, sposobem na życie czy tym, jaki nosimy rozmiar. Łączy nas jednak więcej niż nam się wydaje! Choć każda zmiana jest naszą indywidualną decyzją, to w jej tle słychać głosy wielu kobiet. To nasza wspólna historia. Razem możemy więcej, a kobiece wsparcie zawsze dodaje skrzydeł
– mówi Martyna Wojciechowska.
I co, odważysz się na zmianę?
Przeczytaj też: 5 marek modowych, które działają zgodnie z regułą społecznej odpowiedzialności biznesu
Zdjęcie główne: materiały prasowe Triumph